تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۲۴ مهر ۱۴۰۳
رویداد۲۴ بررسی می‌کند:

مهدی جمالی نژاد کیست؟| باخت دولت به لابی «پایداری»؛ یک استانداری دیگر واگذار شد

عجب شانسی دارند این اصولگرایان تندرو که هم انتخابات را باخته‌اند و هم هر روز در یک استانداری، وزارتخانه، سازمان یا نهاد مهم پست می‌گیرند.

یک انتصاب عجیب دیگر در دولت پزشکیان | استانداری اصفهان هم تقدیم «پایداری» شد

رویداد۲۴| انتصابات در دولت پزشکیان هر روز یک حاشیه و داستان جدید درست می‌کند. به نظر می‌رسد که برخی در دولت چهاردهم اصرار دارند به اسم «وفاق ملی» دستی دستی اداره کشور را به جناح بازنده در انتخابات واگذار کنند!

در آن کارگروه تعیین مدیران ارشد که پیش‌تر نوشتیم متشکل از عارف، قائم پناه، حاجی میرزایی، جمال عرف و ظریف است؛ معلوم نیست چه خبر است که استانداری‌ها یکی یکی از دست می‌رود!

هنوز حواشی انتخاب بابایی به عنوان استاندار یزد تمام نشده، معلوم می‌شود که اصفهان را نیز به مهدی جمالی‌نژاد سپرده‌اند. چهره‌ای برآمده از «پایداری»!

حواشی درباره انتصاب او البته پیش‌تر شروع شده بود، اما گوش آقایان در دولت، اما بدهکار نیست و کار خودشان را می‌کنند. شاید هم زورشان به لابی طیف پایداری نمی‌رسد. لابی‌گری این طیف تندرو برای گرفتن استانداری تا جایی بود که همین دیروز مینو خالقی، فعال سیاسی اصلاح طلب، نوشت: «برای ثبت در تاریخ: با وجود تشتت آرا و پیرسالاری در برخی افراد پیشنهادی استانداری اصفهان از سوی اصلاح طلبان و از دیگر سو اصرار بی‌امان پایداری بر نشاندن گزینه مدنظرشان، پایان این مناقشه را حضور مردی دانشمند، ملی، اجرایی و بومی دکتر حجت‌الله میرزایی می‌بینم.»

جمالی نژاد کیست؟

مهم‌تر از همه اینکه، مهدی جمالی‌نژاد فعال سیاسی اصولگرا و عضو جبهه پایداری است.

او متولد ۱۳۴۸ در استان اصفهان است و دکترای برنامه ریزی شهری از دانشگاه اصفهان را دارد.

او از سال ۱۳۹۷ معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور شد و ریاست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، همچنین شهرداری اصفهان و یزد را در کارنامه دارد.

واکنش‌ها در فضای مجازی

انتخاب جمالی‌نژاد به عنوان استاندار اصفهان با واکنش‌ها و انتقاداتی در فضای مجازی همراه بود که به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم؟

بهروز شجاعی، فعال رسانه‌ای نوشت: با تصویب هیأت دولت وفاق ملی، در اصفهان نظر یک میلیون و ۸۰ هزار و ۹۲۳ نفری که به جلیلی رأی دادند بر دو میلیون و ۶۷۸ هزار و ۱۸۹ نفری که پزشکیان رأی دادند یا اساسا رأی ندادند ارجحیت داده شد، مبارک است!

ترانه مسعود، فعال رسانه‌ای نوشت: گزینه مورد حمایت پایداری ها، جمالی نژاد استاندار اصفهان شد. جناب رییس جمهور، در حق استان اصفهان بسیار جفا نمودید. خوب مزد زحمات ستادهایتان را دادید.

یک کاربری توییتری نوشت: اینهمه که پزشکیان باج میده، قاجار‌ها در عهد نامه گلستان و ترکمنچای ندادند. بس دیگه، اگه عرضه داری بعد اینهمه باج فیلترینگ و گشت ارشاد رو بردار. یا باید صبر کنیم و عجله نکنیم تا وفاق شکل بگیره

کاربر دیگری نوشت: جمالی نژاد استاندار اصفهان شد! وزارتخونه‌ها به قالیباف رسید. استاندار‌ها به پایداری و باند جلیلی. فحش‌ها به اصلاح طلبان. منظور از دولت وفاق ملی این بود؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما